+BUS Utrechtse Heuvelrug

Uitstapjes voor 55+-ers van Deur tot Deur

Invulinstructie online inschrijven op het Maandprogramma van de  +BUS

Ga terug naar online inschrijven

Algemeen

  • Online inschrijven is beschikbaar gedurende de inschrijfperiode zoals vermeld in het maandprogramma +BUS.
  • Online inschrijven is mogelijk voor u wanneer u een abonnement op ons maandprogramma heeft en bij ons bekend bent met een emailadres.
  • Online inschrijven is éénmaal mogelijk gedurende de inschrijfperiode. U kunt voor meerdere ritten inschrijven.
  • U kunt  bellen met het Infoteam op 06 5389 8127 om één of meerdere ritten op te geven in de volgende gevallen:
    – Buiten de inschrijfperiode
    – Wanneer u niet bij ons bekend bent
    – Wanneer u niet over een emailadres beschikt
    – Wanneer u liever telefonisch contact heeft
    – Wanneer u iets aan uw inschrijvingen wilt toevoegen of aanpassen
    – Wanneer u tegelijkertijd wilt inschrijven voor een vriend[in] die niet op uw adres woont of opgehaald wordt
  • Wanneer u belt krijgt u vrijwel altijd het antwoordapparaat. Spreek uw boodschap in.
    U wordt uiteraard teruggebeld.

Inloggen

  • U logt in met uw telefoonnummer en emailadres zoals die bij de +BUS bekend zijn.
  • U kunt inschrijven voor uzelf en uw partner of een gast; dit kan alleen voor alle ritten die u zelf ook kiest.
    Wilt u daarnaast een rit voor alleen uzelf schrijf dit dan rechts boven bij de opmerkingen.
  • U ontvangt een bevestiging van uw voorlopige aanmelding(en). Na afloop van de inschrijfperiode ontvangt u de volgende of daaropvolgende dag een email met daarin de ritten waarmee u mee kunt dan wel waar u reserve voor staat.
  • Wanneer het inloggen niet direct lukt krijgt u een foutmelding .
  • Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met ons Infoteam op 06 5389 8127.

Inschrijven voor één of meerdere ritten

  • U ziet de kalender voor de komende maand met daarin de ritten , die u ook ziet in het programma.
  • Door een rit aan te klikken, selecteert u deze als rit waarop u mee wilt gaan. De geselecteerde rit[ten] ziet u vervolgens rechts in beeld .
  • Uw eerst geselecteerde rit heeft prioriteit één; de tweede twee etc.
  • U kunt een onbeperkt aantal ritten opgeven.
    Achteraf zonder geldige reden uw rit annuleren leidt tot extra werk voor het Infoteam.
    Bij annulering worden reeds gekochte kaarten in rekening gebracht.
    Zegt u twee dagen voor aanvang van de rit af dan wordt de totale ritprijs berekend.
    Zie ook onze voorwaarden.
  • Met de pijltjes omhoog/omlaag kunt u de prioriteit veranderen. De prioriteit gebruikt het Infoteam mede om onderscheid te maken bij ritten waar meer dan 7 personen hebben ingeschreven
  • Met het prullenbakje verwijdert u een rit
  • Bij  ‘Voeg opmerkingen toe’ kunt u éénmalig een vrije tekst invullen,
    bijvoorbeeld.     Reis graag met mevr. / dhr. XXX of
                                  u geeft vier ritten op, maar wil met maximaal twee ritten mee
                                 etc.etc.
  • Wanneer u klaar bent drukt u op opslaan. U krijgt een melding op het scherm en vervolgens een email met de voorlopige bevestiging van aanmelding.
    Annuleren gebruikt u wanneer bij nader inzien spijt heeft van uw aanmelding
    Alle opgegeven ritten worden dan verwijderd.
  • Bent u een rit vergeten of wilt u nog iets toevoegen/wijzigen neem dan telefonisch contact op met het Infoteam.

Ga terug naar online inschrijven